12/28/2008

spóźnione

NIe bylo światła i okazji by wkleic dwa posty- które napisałam wcześniej, teraz mam światło na "ropę" ,więc mogę wkleić :)

23.12.2008
Tak wiele Aniołów dziś pośród nas….
Własnie wróciłam do mieszkania, za 15 min u mnie rozpocznie się Wigilia Bozego Narodzenia… taki cudny czas
Rozmawiałam dziś chyba ze wszystkimi bliskimi memu sercu… Kocham Was, naprawdę wszystkich Was kocham… Proszę cieszcie się soba, wspólnymi pięknymi chwilami :) Radujcie się, bo Chrystus Pan na nowo przychodzi do nas! Modlitwą, myślą i radością ogarniam Was wszystkich!
Jak wygląda tu świętowanie Narodzenia Pana opisze podczas świąt, lub zaraz po nich… teraz pragne skupić się na Wigilii …bo to taki niezwykły dzień… niewątpliwie najpiękniejszy w roku…
Ktoś mi dziś –przed chwilą wręczył list… niezwykły… ktoś kto prosi każdego dnia bym nie wyjeżdżała… ktoś kogo kocham , ktoś kto od pierwszych dni stał się moim młodszym bratem i na zawsze nim zostanie…. Dobrze tu być…. Miły Mój Chryste-dziękuję , Sam najlepiej wiesz za co… 
Najszczęśliwsza Dobrowolka
Z mocą salezjańsko-misyjnych życzeń
Wigilia 2009- Baku-Azerbejdżan


24.00- Wigilia 

Brak komentarzy: