3/30/2009

3 wiosna....

Jak dobrze jest poleniuchowac :)

Od kilku dni komanda "Ahmedli" przygotowuje sie do pokazania scenki podczas uroczystosci Wielkanocnych... ależ jestesmy wszyscy przejęci :) Wierze, ze się uda :)
dla zainteresowanych - http://www.youtube.com/watch?v=cyheJ480LYA - własnie tę scenkę przygotowujemy :)

Wiosna juz w pełni :) nawet nie zdążyłam zauważyć gdy temperatura wzrosła do 20 stopni :) Słonce ogrzewa nas coraz mocniej - a czasem- gdy jest odrobine ciszej- nawet ptaki slysze :)

Serce mocniej bije gdy ciepłe promyki Słoca otulają człowieka :)

Za kilka dni Pascha....
tak bardzo szybko mijają dni....
O Jezusie chyba juz nie potrafie pisac... tak bardzo mnie zaskakuje... Najpiekniejszy jest w ciszy... Tajemnica naszej wiary jest jeszcze przeze mnie tak niezgłębiona, że czasem mnie paraliżuje. Bóg- umarł za mnie na krzyzu.... bym miała zycie wieczne... Tak bardzo mnie ukochał....
wiem, ze dla wielu to oczywiste- ale im wiecej próbuje to zgłębic-tym bardziej mnie zaskakuje....

ach! Jakże mogłabym nie napisać....
dziś wybiła trzecia wiosna mojego ukochanego bratanka :) Tomka :)

Tomek - KOCHAM CIĘ ŁOBUZIE MAŁY :)
Z Najlepszym Przyjacielem

Brak komentarzy: